theroguefeminist:

kingsgrave:

skolita:

shiraglassman:

jhameia:

kakapokitty:

kawaikunaii:

knockingghosts:

myartmoods:

The Hesitant Betrothed by Auguste Toulmouche (1866)

I have always adored this painting. Having the central female figure stare with awareness at her viewer is a very powerful move, and something not often given to women in paintings. It creates an engagement with the viewer, she sees you and she knows you are watching her. She is no longer an object in an image, she is a person.

You know she gon’ kill the man she has to marry

I like how everyone else is totally excited the women are congratulating her, the little girl is so into being a flower girl.

And she’s there in middle going “THIS IS SUCH BULLSHIT.”

"the hesitant betrothed" there is NOTHING HESITANT about that expression

Whoa. This is really dramatic and unexpected :)
The “Fuck This Shit” Betrothed

This is the ‘Isn’t It A Tragedy She Was Widowed So Young’ Betrothed, is what it is.

"the lesbian and her lovers plot a murder"

zackaroth:

IRL FOOTAGE OF DASHCON STAFF LEAVING HOTEL

image

Anonym asked:
I find the new SSB4 trailer funny because I married my avatar to Chrom. So all I can imagine is Chrom and Morgan on the sidelines cheering on the super badass ladies of their family. But then I saw that Chrom seems to be involved in Robin's final smash so now I'm picturing poor Morgan alone while his family's all fighting like, "That's okay, I'll keep the bench warm for you guys! My family's so cool!"

tattahitori:

nO OK YO AT FIRST I WAS LIKE NO MY BABY BUT THEN AGAIN NGL MORGAN WOULD TOTALLY BE 1000% FINE BEING ON THE SIDELINES CHEERING HIS FAMILY ON OK NUMBER ONE FAN OF THE BEST FAMILY OF FIGHTERS THERE

image

HE COULD EVEN CHEER UP CHROM LIKE WOW YOU’RE SO COOL DAD YOU’RE LIKE THE SECRET TRUMP CARD

image

AND THEN LIKE MALE AND FEMALE ROBIN ARE BOTH THERE RIGHT?? SO WHY NOT BOTH MALE AND FEMALE MORGAN BEING THERE ITS TOTALLY CANON. NOT ALONE AT ALL!!!

image

THEY’D HIT OFF IMMEDIATELY BECAUSE LIKE YEAH!! GO PARENTS!! AND OCCASSIONALLY ARGUE OVER WHOSE PARENT IS BETTER BUT THATS BESIDE THE POINT

rufftoon:

veesdumpingrounds:

part 1 of my answer ! I dunno, I hope this is some help or whatever, or at least a goof startpoint for people to debate over the differences between comics and animation ? :) it’s still a good time for you to go check out my comics wwebsite haha 

Reblogging, because very very close to my own experience.

inanysituation:

shubbabang:

WHEN THE BACK OF YOUR THROAT ITCHES AND YOU CANT DO ANYTHING ABOUT IT

image

image

image

image

YEAH! >:(

isaia:

droil:

how to draw kissing

#same

frostlawyer:

Things I Should Be Doing

  • so many

Things I Am Not Currently Doing

  • any of that

(Quelle: aroharveyspecter)